jueves, 4 de febrero de 2010

Sock el Rei Nikochan



El Rei Nikochan és un personatge entranyable de l'Arale. És un petit extraterrestre que junt amb el seu ajudant volen destruïr la terra. El Rei Nikochan realment necessita anar a un logopeda i a un psiquiatra, és molt inestable emocionalment. Pero no m'extranya, jo també ho estaria tenint el cul al cap i el nas al costat del cul.
Aquí us deixo un video d'un trós de capítol de l'Arale on surt el Rei Nikochan, així sabreu del que estic parlant.

El Rey Nikochan es un personaje entrañable de la serie Arale. Es un pequeño extraterrestre que junto con su ayudante quieren destruir la tierra. El Rey Nikochan realmente necesita ir al logopeda y a un psiquiatra, es muy inestable emocionlmente.
Pero no me extraña, yo también lo estaría teniendo el culo en la cabeza y la nariz al lado del culo.
Aquí os dejo un video de un trozito de un capítulo de la Arale donde sale el Rey Nikochan, así sabréis de lo que estoy hablando. El capítulo está en catalán, lo siento, pero toda la vida viéndolo en catalán si lo veo en castellano se me hace raro. ;)




Suposo que ara ja sabreu qui és el Rei Nikochan, no? doncs he aconseguit que sigui un sock. No és gaire difícil de fer, he anat fent fotografies mentre l'anava fent, així que prometo que un dels propers posts serà un tutorial amb fotografies de com fer pas a pas el Rei Nikochan a casa vostra.

Supongo que ahora ya sabréis quién es el Rei Nikochan, ¿no? he conseguido que sea un sock. No es muy difícil de hacer, he ido haciendo fotos mientras lo iba haciento, así que prometo que uno de los próximos posts será un tutorial con fotos de como hacer paso a paso el Rey Nikochan en vuestra casa.




Aquí teniu al meu "rei Nikochan", a petició del meu cosí Dani, aquest te'l dedico perquè em vas donar la idea.

Aquí tenéis a mi "rey Nikochan", a petición de mi primo Dani, este te lo dedico porque me diste la idea.



Si voleu que "Sock el Rei Nikochan" arribi a casa vostra cliqueu aquí.

Si queréis que "Sock el Rei Nikochan" llegue a vuestras casa clicar aquí.

No hay comentarios:

Publicar un comentario