lunes, 1 de marzo de 2010

Kireei parla de nosaltres. Hi ha sorteig!!



Fa molt de temps que em perdo per la pàgina de Kireei, traduït al japonés significa "coses boniques". Us recomano que us la fiqueu a favorits, perquè la quantitat de coses maques que es troben és increible.

Hace mucho tiempo que me pierto por la página de Kireei, traducido al japonés significa "cosas bonitas". Os recomiendo que os la pongáis en favoritos, porque la cantidad de cosas preciosas que se encuentran es increíble.

Farà cosa d'un mes, que vaig escriure a kireei un mail per ensenyar-lis els meus mitjons, et voilà!, els hi van agradar!. Cristina, una de les creadores de la web, noia encantadora, em va comentar de perquè no organitzavem un sorteig a la seva web i aíxí em donaria més a conèixer. I hi vaig accedir.

Hará cosa de un mes, que escribí un mail a kireei para enseñarles mis calcetines, et voilà!, les gustaron!. Cristina, una de las creadoras de la web, chica encantadora, me comentó que porqué no organizábamos un sorteo en su web i así me daría más a conocer. I así accedí.

Així, que ja ho sabeu, si voleu guanyar un dels meus mitjons totalment G-R-A-T-I-S, només heu d'entrar aquí, i deixar un comentari. Per poder deixar un comentari heu d'estar registrats a la seva web, us dic que val la pena, feu-me cas.

Así, que ya lo sabéis, si queréis ganar uno de mis calcetines totalmente G-R-A-T-I-S, sólo tenéis que entrar aquí, y dejar un comentario. Para poder dejar un comentario, tenéis que estar registrados en su web, os digo que merece la pena, hacerme caso.

Els mitjons que entren en sorteig són aquests:

Los calcetines que entrar en sorteo son estos:

9 comentarios:

  1. M'encanta! us he conegut a través de Kireei i trobo que el que feu amb els mitjons és una idea genial! Ara ja sé què en faré d'aquells que em trobo desaparellats!

    ResponderEliminar
  2. yo me he apuntado, me han gustado mucho!

    ...sigue así!

    ResponderEliminar
  3. Hola! he visto tu sorteo en kireei y me ha encantado! me gustaria saber que significa sock un motjó, es que no sé catalan! es "soy un calcetin"?

    me hago fan!

    ResponderEliminar
  4. muchas gracias a todos, me alegro que os gusten.
    "dimesydiretes": sock un mitjó es un juego de palabras. En catalan soy un calcetin es sóc un mitjó, y como suena igual que inglés "sock" que significa calcetín por eso lo puse. Gracias por hacerte fan!

    ResponderEliminar
  5. Unos bichillos preciosos!!! El porquet vietnamita me ha encantado basicamente porque yo también..."Sockundespiste"! :)
    Felicitats Lorena!! Xus

    ResponderEliminar
  6. Gracias Xus, tranquila que despistes somos todos! Saludos

    ResponderEliminar
  7. El porquet vietnamita es en Rioga de la sèrie Ranma 1/2

    ResponderEliminar